mt

Make me choose : Rapper B.I or leader B.I …both


(c)

(c)

staywithb:

B.I - Freestyle Pre-Win
I know you got a man
Artist: B.I
Album: Ludacris Cover
Played: 492 times

staywithb:

This Is Important.

HOLY SHIT

oneofbgolds:

#teamb #hanbin #smtm3 #showmethemoney

oneofbgolds:

#teamb #hanbin #smtm3 #showmethemoney

double b - smtm 3 ep 1

bobby and b.i’s reaction after seeing the judges 

insanelycrazymaro:

I might be like the second swing,
Those who know, will know who I am, I'm the B.I,
I have no clue of the rule for this this game,
But, fuck it, I don't care, I'll do it my way,
And who's gonna stop me? NOBODY!
Show me the money!? I don't need  money, I'll take care of my honour, say sorry to money,
this is declaration of wars. I came here to win,
I say this ain't smugness but it's self confidence, If you guys want to do it, but you probably can't, This is difference between you and me, I'm different from the beginning man, my company is YG.


Cause when in doubt, step out of your comfort zone, declare it to the world, and freestyle to your victory

[scaps] SMTM3 : B.I / Audition

"i came out to have a good time but i’m honestly feeling so attacked right now." - watermelon’s ovaries :(((((

Okay, I know I should’ve posted something related to the #DoubleBinSMTM3 thing, but lol.. I edited this last week so… here. Junhoe for you watermelons! Uhm„ I know,.,.. It’s been sooo long since I posted something, been sooooooooo busy. miss and love  you guyss :*** <3

Okay, I know I should’ve posted something related to the #DoubleBinSMTM3 thing, but lol.. I edited this last week so… here. Junhoe for you watermelons! Uhm„ I know,.,.. It’s been sooo long since I posted something, been sooooooooo busy. miss and love  you guyss :*** <3

Anonymous said:
do you have more one shots with hanbin or something? *-*

I guess I’ll have to post them :)

Team B ABC's : A for Ass & Abs | x

charisma-hanbin:

Sweet Smile~ Koo June >.~ | ©DC

noonakiller-hanbin:

Random Post Friday Ritual #TeamBWorthTheWait 
  • Ask Me